ПредишенСледващото

Нанотехнологии в козметиката

Всяка жена е красива. Но всяка жена има своя собствена концепция за красота. За някои това е чистота, чистота. Някой разчита на природните данни, да ги подчертава с грим. Но нито една от жените не биха били красиви, без красивите тонове на кожата. До определен момент, една жена може да направи така наречените повърхностни средства, но идва момент, когато това вече не е достатъчно. И милиони жени щурмуваха магазините в търсене на чудо.

Търсенето, както знаем, ражда предлагането. Козметична индустрия редовно снабдява пазара с всички нови разработки. Стотици хиляди екстракти, екстракти, витамини - минерални и клетъчни комплекси. Но на острова е въпросът за това как да се осъществят тези активни вещества в най-дълбоките слоеве на кожата. Така че отговорът е намерена - нанотехнологиите. Козметика - индустрия, за да направи пробив в използването на нанотехнологията.

Какво е нанотехнология?

Nano (от гръцки "кара" - една милиардна част от а). Да си представим, че такъв милиардна част от единица от всеки достатъчно психически сравнение с размерите на монета от големината на земното кълбо. Нанотехнологиите работят с такива понятия като макромолекули. В общ език, ако козметика повърхностните - е самото вещество, на nanokosmetika - са молекули, атомите на които е веществото. размер стандартни молекулни лосиони за лице 3000 нанометра, а през кожата могат да проникнат молекула на не повече от 15 нанометра. Тук създаването на микро-частици и нано-индустрия работи всичко.

Нанотехнологии в козметиката

Нанотехнологии в козметиката

Ефективността на кожата на всеки агент зависи от това колко от него получава право в целта. Основната пречка е, начина, по който активното вещество е в роговия слой, за да се преодолее, които пряко е невъзможно, тъй като скали на роговия слой - е чист протеин, кондензиран липиди. Трябва да вървим по заобиколен начин, чрез междуклетъчното пространство, това, което може само наночастици.

Биологично активните вещества се смилат с наночастиците и се поставят в специални микрокапсули, които от своя страна са въведени в козметичния състав. Тези mikrokapusy (нанозоми) доставени задържаните им витамин - минерални комплекси ясно за целта, която трябва да клетки дълбоките слоеве на кожата, където тече естествената регенерация на кожата. Трябва да се наблегне на факта, че нанозоми, признати от клетките на тялото като "своя", така че те да освобождават своето съдържание само след сигнал на мобилния, че те се нуждаят от подкрепа.

По този начин, в козметологията наночастици благоприятно използван като средство за транспорт на активни вещества дълбоко в кожата.

професионалисти nanokosmetiki

Днес беше разпространено инжекция козметологията, което означава, подкожно инжектиране на вещества. В някои случаи, тези процедури могат да постигнат ефект на пластична хирургия. Но в повечето от инжектирането nanokosmetika да отстъпи. Очевидните предимства: няма нараняване на кожата, на разположение у дома.

За разлика от конвенционалните средства, означава наночастици подхранват кожата от вътрешната страна, решават проблеми при източника, а не просто да се прикрие външни признаци.

Нанотехнологията позволява едновременното използване на несъвместими материали по конвенционален носител. Например, мастноразтворими и водоразтворими съставки. Nanokosmetika идеален за хардуер козметологията. Това засилва ефекта на такива процедури, като микро-течения, йонофореза и фототерапия.

минуси nanokosmetiki

Нанотехнологии в козметиката

Не е необходимо да се прибегне до nanokosmetika ненужно. Основната роля на тези средства - решение на конкретен проблем. Ако кожата е млада, чиста и еластична достатъчно, за да се грижи за средствата на повърхността. Създаване на защитен филм върху кожата с хранителни вещества, те са принудени да дълбоките слоеве на кожата, за да работят самостоятелно.

Цена козметика с наночастици може да не са ниски. Нанотехнологията е доста скъпо и не може да се отрази на цената.

Не всички свойства на наночастици изследвани до края. Например, способността на клетките на организма, за да ги натрупват в себе си може да доведе до последствия. Или да доведе. Този въпрос все още е отворен, въпреки широко разпространеното използване на nanosredstv.

Какво трябва да търсите при избора на средства с наночастици

идентификация на производителя. Не е необходимо да купувате продукти малко известни фирми. Нанотехнологията се дължи на разходите си по една ниша не е толкова в търсенето, а не да се помни най-известните и надеждни марката.

Цена. Ниска цена, като правило, се посочва липсата на наночастици в крема, въпреки това, което е посочено на етикета. Никой производител няма да работи на загуба.

Производителите крачки пред учени. Необходимо е да се разгледа и да разгледа всички аспекти на използването на наночастици, преди да отидете в магазина.

Лидери в индустрията nanokosmetologii

Франция nanoresearch предостави значителна обществена подкрепа. Представителите на Франция на пазара nanokosmetologii това световно известния марка Lancome Neoglis, Estee Lauder, L'Oreal, Dior

WomanWiki - Дамски Енциклопедия

Нанотехнологии в козметиката
Нанотехнологии в козметиката

Свързани статии

Подкрепете проекта - споделете линка, благодаря!